Zwarcia, zalania i wiele innych...

SERWIS LAPTOPÓW

Nasz serwis laptopów wykonuje naprawy we wszystkich typach i modelach urządzeń. Rozwiązujemy zarówno te proste usterki jak i najbardziej skomplikowane uszkodzenia na płytach głównych.

Obsługujemy zgłoszenia z całej Polski

Od drobnych modernizacji po skomplikowane usterki elektroniczne

Naprawa laptopów

Czym się zajmujemy?

Najprościej odpowiadając naprawiamy laptopy. Posiadamy profesjonalny sprzęt oraz zaawansowanych i doświadczonych elektroników dzięki czemu jesteśmy w stanie rozwiązać niemal każdy problem.

Naprawy zasilania

Wymiana baterii

Wymiana matrycy

Naprawy zwarcia na płycie głównej

Konserwacja układu chłodzenia

Naprawy systemu operacyjnego

Naprawy po zalaniu

Wymiana podzespołów

Naprawy nietypowe i specjalistyczne

Od zgłoszenia po zwrot

Przebieg naprawy

Poniżej przedstawiamy kolejne etapy od zgłoszenia usterki, poprzez diagnozę, naprawę i zwrot. Jeżeli Twój sprzęt uległ awarii, wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my postaramy się rozwiązać Twój problem.

Wypełnij formularz

Zamów naprawę przez nasz formularz zgłoszeniowy lub wyślij sprzęt własnym kurierem (nie zapomnij dołączyć do paczki opisu usterki i danych kontaktowych). Sprzęt możesz również dostarczyć osobiście do naszego punktu.

Wstępna diagnoza

Na tym etapie sprzęt jest poddawany wstępnej analizie na podstawie przekazanego opisu usterki. Po wykonaniu wstępnej diagnozy kontaktujemy się w celu przekazania informacji jakie kroki należy podjąć w związku z dalszą realizacją.

Naprawa i testy

Po ustaleniu co jest przyczyną usterki i uzyskaniu akceptacji kosztów naprawy przystępujemy do usunięcia zgłaszanego problemu. Następnie sprzęt jest testowany, jeżeli testy przebiegną pomyślnie naprawa jest zakończona

Podsumowanie i zwrot

Ostatnim etapem jest kontakt z informacją o zakończeniu naprawy oraz ustaleniu kwestii rozliczeniowych, a także potwierdzenia adresu na jaki mamy zwrócić urządzenie.

Przed wysyłką

Jak przygotować sprzęt?

Obok prezentujemy kilka ważnych czynności jakie należy wykonać przed wysyłką sprzętu do naszego serwisu

Usuń hasło

Jeżeli to możliwe usuń hasło logowania do systemu lub innego rodzaju zabezpieczenie, lub dołącz do przesyłki kartkę z napisanym hasłem – jest to niezbędne w celu przeprowadzenia testów po zakończonej naprawie.  Brak podania hasła może znacznie wydłużyć naprawę oraz uniemożliwić wykonanie prawidłowych testów. Jeżeli sprzęt trafi do nas bez dysku wtedy sprzęt sprawdzamy jedynie na naszym dysku serwisowym.

Starannie zapakuj

Zapakuj urządzenie w taki sposób, aby podczas transportu zminimalizować ryzyko uszkodzenia. Najlepszym rozwiązaniem będzie oryginalny karton. Jeżeli go nie masz, owiń sprzęt folią bąbelkową i włóż do sztywnego kartonu wypełniając wolne przestrzenie.

List przewozowy

W przypadku wyboru dostarczenia przez DPD – kurier będzie miał list przewozowy przy sobie, nie ma konieczności drukowania dokumentów i przyklejania na paczkę. W przypadku wyboru InPost, list przewozowy wysyłamy na podany w zgłoszeniu adres email. Wysyłki własnym kurierem prosimy kierować na adres:
Polutowani,
ul. Słomińskiego 1/11,
00-204 Warszawa

Masz do nas jakieś pytanie?

Kliknij w przycisk poniżej

Odpowiedzi udzielamy zazwyczaj do 48 godzin w dni pracujące. Jeżeli jest weekend lub święto wtedy czas odpowiedzi może być wydłużony. W razie pilnych spraw zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

Godziny pracy

Pon - Pt:

10:00 - 18:00

Sob - Nd i Święta:

nieczynne

Zadzwoń

+48 722 277 051

Napisz

serwis@polutowani.pl

Przyjedź

ul. Zygmunta Słomińskiego 1/11
00-204 Warszawa
I PIĘTRO

Stawiamy na najwyższą jakość usług

Satysfakcja naszych Klientów to priorytet

Wiedza i doświadczenie

Nasi elektronicy to eksperci w swojej dziedzinie, Mają wieloletnie doświadczenie w naprawie laptopów oraz ogromną wiedzę, którą cały czas pogłębiają o najnowsze technologie, które nieustanie wprowadzane są na rynek.

Zaplecze techniczne

Mamy dostęp do najwyższej jakości urządzeń pomiarowych oraz naprawczych, dzięki czemu jesteśmy w stanie zdiagnozować każdą usterkę i wykonać nawet najbardziej skomplikowane naprawy laptopów.

Obsługa Klienta

Relacje z Klientem to niewątpliwie jedna z istotniejszych kwestii w naszej firmie. Zawsze staramy się pomoc i doradzić w kwestiach związanych z waszymi urządzeniami. Jeżeli masz jakikolwiek problem, napisz lub zadzwoń, nasi konsultacji udzielą odpowiedzi na Twoje pytania.

Bezpieczeństwo danych

Nie musisz martwić się o dane znajdujące się na urządzeniach przekazywanych do serwisu. Bardzo poważnie podchodzimy do kwestii bezpieczeństwa i prywatności. W naszym serwisie nie wykonujemy żadnych kopii danych bez wyraźnego polecenia Klienta.

wysoka jakość obsługi klienta

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.