PAKIET na start:

Usługa skierowana do małych firm która obejmuje podstawowe czynności administracyjne:

zdalną administrację serwerów sieciowych,
zdalną administrację stacjami roboczymi,
kontrolę systemu kopii danych,
wsparcie telefoniczne i pomoc zdalna
reagowanie na awarie sprzętowe z zachowaniem ustalonego czasu reakcji,
nadzór łącza internetowego,
Miesięczny abonament: 200 zł netto za każdy serwer sieciowy, 90 zł netto za każdą stację roboczą.

PAKIET “wiesz czego chcesz” Standardowy:

Usługa skierowana do małych i średnich firm nie posiadających własnego działu IT, jeśli sprawne funkcjonowanie infrastruktury informatycznej jest dla nich bardzo ważne dobrze trafiłeś.
Pakiet obejmuje czynności administracyjne i instalacyjne:

administracja serwerami sieciowymi,
administracja stacjami roboczymi,
reagowanie na awarie sprzętowe,
wykonywanie kopii danych na serwerach,
wsparcie użytkowników,
zarządzanie kontem hostingowym,
prowadzenie okresowych inwentaryzacji i utrzymywanie aktualności dokumentacji sieci,
instalacje sprzętu i typowego oprogramowania biurowego,
nadzór nad wdrożeniami,
Abonament miesięczny: ustalany jest indywidualnie w zależności od posiadanego sprzętu i oprogramowania sieciowego.

ZAKRES USŁUG IT

ADMINISTRACJA SYSTEMAMI I INFRASTRUKTURĄ INFORMATYCZNĄ:

ADMINISTRACJA SERWERAMI MICROSOFT WINDOWS:

  • serwery plików
  • serwery wydruku
  • serwery Active Directory
  • serwery WWW oparte o IIS
  • serwery baz danych MS SQL
  • serwery poczty elektronicznej oparte o Exchange 2007 i 2010

ADMINISTRACJA SERWERAMI LINUX:

  • serwery plików (samba) i drukarek (cups),
  • serwery www i ftp,
  • serwery poczty elektronicznej (postfix, exim) z systemem antyvirusowym i antyspamowym oraz z wygodnym interfejsem WWW.
  • serwery DNS i DynDNS
  • serwery proxy (squid),
  • serwery baz danych MySql, Postgrsql,
  • routery (iptables) zarządzanie pasmem, firewall,

BUDOWA I KONFIGURACJA SIECI

  • instalacja okablowania i elementów pasywnych (UPS, szafy na urządzenia, gniazda sieciowe, listwy maskujące),
  • administracja routerem brzegowym, aktualizacje firmware, modyfikacja ustawień
  • konfiguracja urządzeń sieciowych (router, firewall switch ),
  • konfiguracja sieci Wi-Fi,
  • konfiguracja serwerów i wdrożenie usług sieciowych (firewall, WWW, email, FTP),
  • integracja sieci LAN z infrastrukturą innych sieci (VPN),

APLIKACJE DEDYKOWANE
Tworzenie dedykowanych aplikacji na zamówienie. Tworzymy i wdrażamy aplikacje na zamówienie. Piszemy oprogramowanie z wykorzystaniem następujących technologii: C++, C#, JAVA, ASP.NET, PHP, XML. Produkujemy oprogramowanie dla platform internetowych i intranetowych, jak również dla środowiska Windows.

OPIEKA INFORMATYCZNA
Zapewniamy stałą opiekę serwisową w siedzibie Klienta zgodnie z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenia.

OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ

  1. Przebieg obsługi zgłoszenia awarii:
  2. Awaria (sieć, internet, serwer, stacja robocza),
  3. Zgłoszenie problemu przez system zgłoszeń lub telefonicznie,
  4. Serwisant możliwie najszybciej przystępuje do obsługi zgłoszenia nie przekraczając ustalonego czasu reakcji,
  5. Analiza problemu,
  6. Zależnie od sytuacji interwencja zdalna lub wizyta u Klienta
  7. Usunięcie awarii,
  8. Testy,
  9. Zamknięcie zgłoszenia,
  10. Analiza przyczyn zaistniałej sytuacji w przypadku konieczności wdrożenie rozwiązań pozwalających uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości,

DLACZEGO MY ?

Koniec z “przestojami” spowodowanymi problemami technicznymi w Twojej firmie. Skorzystaj z naszej obsługi informatycznej. Wybierz odpowiedni pakiet już dziś, niech technologia pracuję dla Ciebie a Ty zajmij się realizowaniem coraz to nowych wyzwań.

Czas reakcji w ramach abonamentu na rozpoczęcie wykonanie pracy wynosi maksymalnie 2h.